Telefonie

Wil je graag onbezorgd bellen en geen gedoe met belplannen en nummerporteringen? Soluwise is trotse partner van Speakup. Met Speakup leveren we een superstabiele telefoniedienst met scherpe tarieven!

Wat is de geschikte telefonie-oplossing voor jouw onderneming?

Ben je veel onderweg en wil je graag mobiel bereikbaar zijn? Of wil je optimale bereikbaarheid voor jouw callcenter? We hebben oplossingen voor ieder type organisatie. Wat voor jou de meest geschikte oplossing? Bekijk hieronder de mogelijkheden voor jouw situatie:

Jouw medewerkers zitten meestal gewoon op kantoor en moeten daar bereikbaar zijn op een vast toestel of een looptelefoon (via DECT)? Dan is bellen via VOIP de perfecte oplossing. Je krijgt een volledig flexibele telefooncentrale in de cloud waarin je eventueel zelf wijzigingen kunt aanbrengen. Je behoudt je huidige telefoonnummers en je klanten en personeel merken niets van de overstap naar de telefooncentrale in de cloud. Indien gewenst kun je vanuit huis of mobiel bellen door middel van een zogeheten ‘softphone’: een app op je computer of android/iPhone die verbindt met de telefooncentrale in de cloud

Voordelen van telefooncentrale in de cloud:

  • Geen eenmalige investering nodig in een fysieke telefooncentrale
  • Je betaalt per gebruiker, per maand
  • Zeer toekomstbestendig
  • Koppelingen mogelijk voor reporting, CTI (gesprek opzetten vanaf pc) en softphone
  • Zeer kosteneffectieve oplossing

Voor grotere organisaties met complexere wensen, zoals veel thuiswerkers, callcenters en grotere kantoren met receptionist(e) raden we Xelion aan. Xelion is een zeer flexibele telefonieoplossing waarmee medewerkers op veel verschillende manieren bereikbaar kunnen zijn: bellen via PC, App, of een vast toestel is mogelijk en alles is perfect met elkaar geïntegreerd waardoor medewerkers locatieonafhankelijk bereikbaar zijn via Chat, Telefoon, SMS, of WhatsApp. 

Medewerkers hebben veel mogelijkheden en kunnen eventueel zelf kiezen in welke wachtrijen ze deelnemen, groepsgesprekken voeren, eenvoudig doorverbinden via de PC en meer.

Met Xelion kies je voor een stabiele, Nederlandse oplossing in de cloud.

Voordelen van Xelion:

  • Zeer moderne flexibele oplossing
  • Eenvoudig in gebruik
  • Lage belkosten
  • Eenvoudig instellen van wachtrijen, boodschappen en menu’s
  • Iedereen altijd goed bereikbaar
  • Uitgebreide rapportagemogelijkheden

Jij wil weinig gedoe maar veel mogelijkheden. Met Vast/Mobiel-integratie krijg je van ons een of meerdere SIM-kaart (KPN of T-Mobile) die gekoppeld is aan een online telefooncentrale. Hiermee kun je naast jouw 06-nummer je vaste telefoonnummer(s) (085-, 088- of een netnummer van jouw woonplaats) eenvoudig koppelen aan een simkaart. Hiermee geef je je klanten dus de indruk dat ze bellen naar een vaste lijn, maar jij kunt gewoon opnemen terwijl je in de auto zit. Middels een app kun je zelf eenvoudig kiezen welk telefoonnummer de klant ziet als jij uitbelt. Integratie met een telefooncentrale betekent dat jouw collega’s met een vaste lijn naar jou kunnen doorverbinden alsof je zelf ook een vaste lijn hebt. 

Wij helpen je door de telefooncentrale in te richten en te beheren. We configureren in overleg met jou een belplan en bepalen met jou je voicemails, openingstijden of eventuele doorschakelingen naar een extern callcenter.

Voordelen van Vast/Mobiel-integratie:

  • Eenvoudig schakelen tussen vast en mobiel
  • Eenvoudige integratie tussen een frontoffice en een backoffice
  • Alle mogelijkheden van een traditionele telefooncentrale: intern bellen, wachtrijen, keuzemenu’s etc.

Jij videobelt je suf via MS Teams en mist eigenlijk de mogelijkheid om ‘normaal’ te bellen? Voor organisaties die al veel werken met Teams bieden we de mogelijkheid om middels Direct-Routing Microsoft teams uit te breiden met vaste telefonie. In Teams verschijnt een extra optie om telefoongesprekken te maken en te ontvangen. Dit werkt zowel op de PC als de mobiele app voor Android of iPhone en geeft medewerkers de mogelijkheid om gesprekken op te nemen en op te zetten vanaf ieder gewenst apparaat.

Voordelen van Teams:

  • Je medewerkers kennen teams al, dus een kleine leercurve
  • Mogelijkheden van een traditionele telefooncentrale: wachtrijen, keuzemenu’s en belplannen
  • Eenvoudig door uw Teams administrator online te beheren
  • Snelle implementatie.
Voor bellen via Teams is een phone system license nodig bij Microsoft. Deze kunnen wij leveren, of kan geleverd worden door een andere IT-partner.

Waarschijnlijk hebben we ook voor jou de ideale telefonieoplossing. Neem via onderstaande formulier contact op en we bespreken graag jouw situatie en bedenken daarvoor een passende oplossing.

Wil je snel bellen?

Ben je geïnteresseerd in een telefonieoplossing? Vul dit formulier in en we nemen vandaag nog contact met je op!





    Het invullen van dit formulier is geheel vrijblijvend. Je komt niet op een mailinglist en we verkopen je gegevens niet door.